Pages

Saturday 10 January 2015

2015 Comeback

Hello 2015. Cukup setahun aku tak ber-blogging. Perghh setahun tinggalkan blogger. Padahal 2014 lah macam2 jadi. Okey lah sebelum mulanya tahun 2015, the best thing happened in 2014 was aku dapat achieve impian aku untuk ke South Korea! Woot woot. Unpredictable journey yet it was really memorable, InsyaAllah aku akan kongsikan segala bajet trip dan pengalaman ke sana. So rasanya 2015 ni aku nak mula kembali berblogging sekadar hobby . Itu satu azam baru gak haha. *Bajet macam ada orang baca blog aku je. Huu. *
Okey itu je sekadar post pertama.

Scroll-scroll post lama. Rupanya wish aku time 19 tahun dah tercapai semuanya, Alhamdulillah. Nampaknya if kita betul2 berusaha akan tercapai impian kita, InsyaAllah. Jadi berusahalah! Hwaiting! ^^

Bermulalah perjalan hidup 2015....#CutiMidSem

No comments:

Post a Comment